Bøn og faste i Åbenkirke

I uge 6 sætter vi fokus på bøn og faste her i Åbenkirke

Som en opstart på dette års tema ‘Nye horisonter’ inviterer vi til en uge hvor vi i fællesskab vil faste og bede som menighed. Ugen starter med visionssøndag d. 6 februar hvor Lars Bo Olesen vil tage hul på temaet ‘Nye horisonter’.

Dette års hæfte er i tryk mens dette bliver skrevet og du kan allerede fra denne søndag tage din kopi med hjem, men hæftet er allerede tilgængeligt her på hjemmesiden. I hæftet kan du finde daglige andagter, inspiration til faste og daglige bønneemner. I løbet af ugen vil der dagligt være en video-andagt som du kan finde på Facebook eller kirkens Youtube-kanal.

Du kan downloade hæftet nederst her i artiklen eller hente en papirudgave på kirkens kontor på Silkeborgvej 88

Ugen igennem vil vi invitere til daglig fyraftensbøn kl. 16:30-17:30 i kirkens lokaler på Silkeborgvej 88. Det vil også være muligt at deltage i fyraftensbøn via online forbindelse.

DOWNLOAD HÆFTE HER – DANSK

In week 6 we focus on prayer and fasting here in Åbenkirke

To set up this year’s theme ‘New Horizons’, we invite you to a join us in a week of prayer and fasting. The week starts with vision Sunday the 6th of February where Lars Bo Olesen will open the theme ‘New horizons’.

This year’s booklet is already available here on the website. In the booklet you can find daily devotions, inspiration for fasting and daily prayer topics. During the week, there will be a daily video devotion that you can find on Facebook or the church’s Youtube channel. This devotion is in Danish.

You can download the booklet at the bottom of this article.

Throughout the week, we will invite you to daily prayer at 4:30-5:30 p.m. at the church premises on Silkeborgvej 88. It will also be possible to participate in the evening prayer via online connection.

DOWNLOAD BOOKLET HERE – ENGLISH