26 Nov 2022
Expired!

Hjerte+

Næste Hjerte+ samling er lørdag d. 26 nov. kl. 10.30-13.00 i kirken. Vi vil blive forkælet med en lækker julebrunch, og der vil blive tid til både hyggelig samtale, lovsang, bøn og til at tale om de visioner og tanker vi som tjenesteteam har for 2023.

Ligesom vi samler alle kirkens frivillige til PULS 4 gange om året, samler vi også alle, der har oprettet et gavebrev, eller som på anden måde giver fast til Åbenkirke og dermed er med til at bære kirken økonomisk.

Det er ganske gratis og alle er inviteret. Det eneste det forudsætter, er en økonomisk forpligtelse som beskrevet ovenfor. Har du spørgsmål til noget af dette, er du velkommen til at henvende dig i vores Hotspot om søndagen, der kan vores medarbejdere fortælle mere om mulighederne for at blive involveret og blive en del af den gruppe vi kalder Hjerte+.

Læs mere om Hjerte+