31 Jul 2022
Expired!

Sommergudstjeneste

Sommeren står for døren og dermed også sommergudstjenester i Åbenkirke. Igen i år byder vi velkommen hele sommeren til morgenmad og gudstjeneste hver søndag fra 10.30-12.00.

Sommergudstjeneste er selvfølgelig for hele familien og sommeren igennem vil der være program for både store og små. Brug anledningen til at nyde fællesskabet omkring morgenmaden, en gudstjeneste som du kender det og forhåbentlig en masse godt sommervejr.

Sommergudstjenesterne er fra søndag d. 3. juli til søndag d. 7. august (begge søndage inklusiv).

Vel mødt til sommergudstjeneste i Åbenkirke!

Summer is just around the corner and thus also summer services in Openchurch. Again this year we open our doors all summer for breakfast and worship every Sunday from 10.30-12.00.

Summer services is a family event and throughout the summer there will be activities for both big and small. Use the opportunity to enjoy the fellowship around breakfast, a Sunday service as you know it and hopefully a lot of good summer weather.

The summer services are from Sunday 3rd July to Sunday 7th August (both Sundays included).

Welcome to the summer services in Openchurch!