12 Oct 2022
Expired!

Vælgermøde i Åbenkirke

Vær med i Åbenkirkes vælgermøde, hvor du blandt andet møder kandidaterne Søren Gade (V), Marianne Karlsmose (KD), Mogens Jensen (A), Gitte Willumsen (C) og kathrine Olldag (R). Det sker onsdag 12. oktober, klokken 19.00 – 21.00 på Silkeborgvej 88.

Aktuelle valgkampstemaer

Politikerne vil debattere flere af de dagsaktuelle valgkampstemaer, men der vil være en stærkere værdipolitisk vinkling i debatten. Eksempelvis kommer de forbi spørgsmålene som:

• Hvad gør vi for at sikre omsorgen og velfærden i en økonomisk presset tid?
  • Hvordan får vi danske unge til at drikke mindre?
  • Tørklæder og imamlov – er religionsfriheden truet?
  • Hvilke veje er der til at sikre bedre forhold for familierne?

Mikael Wandt Laursen, journalist og generalsekretær for Frikirkenet, er ordstyrer i debatten.

Mød talstærkt frem

Lad os som Åbenkirke møde talstærkt op om arrangementet. På denne måde viser vi politikerne, at vi er mange, der gerne vil lytte til dem. At vi interesserer os for deres synspunkter.

Hver især kan vi denne aften bidrage til den gode stemning. Vi kan sætte et varmt aftryk, som politikerne tager med sig og tænker tilbage på med glæde.

Undervejs vil der være en pause med kaffe og te. Vel mødt!