PULS – åben medarbejdsamling

Høgni og Daniel

Tirsdag d. 6. juni – sæt kryds i kalenderen

PULS foregår som altid fra kl. 17.30 til 19.15 i et miljø som både er præget af fællesskab og involvering. Vi starter med spisning ved bordene og fra kl. 17.30 til 18.15. Herefter skal vi være sammen om lovsang, vidnesbyrd og visionært input. Denne gang med fokus på det fællesskab vi kan skabe ved at invitere andre til involvering.

Hele arrangementet afsluttes kl. 19.15 med kaffe og mulighed for at arbejdsteams kan mødes på bagkant af PULS og samle op på løst og fast.

PULS er fællesskab om det liv, den tro og den tjeneste, som vi deler med hinanden som medarbejdere og givere i Åbenkirke. Kom og vær med.

Vi har brug for din tilmelding til PULS af hensyn til maden. Husk at der også er børnepasning på aftenen. Brug anledningen til at spare madlavningen en aften i den uge og tag hele familien med.

Tilmelding ved betaling: Mobilepay 38485, 25 kr. for voksne og 15 kr. for børn.

OBS! Denne tirsdag har vi årsmøde i Åbenkirke. Dette vil starte kl. 19.30.