05 - 12 Feb 2023
Expired!

Bøn og fasteuge

I uge 6 sætter vi fokus på bøn og faste her i Åbenkirke

Som en opstart på dette års tema ‘En ny virkelighed’ inviterer vi til en uge hvor vi i fællesskab vil faste og bede som menighed. Ugen starter med visionssøndag d. 5. februar hvor Lars Bo Olesen vil tage hul på temaet ‘En ny virkelighed’.

Dette års hæfte er på vej i tryk mens dette bliver skrevet og fra søndag d. 29/1 kan du tage din kopi med hjem. Hæftet bliver også tilgængeligt her på hjemmesiden på både dansk og engelsk. I hæftet kan du finde daglige andagter, inspiration til faste og daglige bønneemner. I løbet af ugen vil der dagligt være en video-andagt som du kan finde på Facebook eller kirkens Youtube-kanal.

Ugen igennem vil vi invitere til daglig fyraftensbøn kl. 16:30-17:30 i kirkens lokaler på Silkeborgvej 88.

In week 6 we focus on prayer and fasting here in OpenChurch.

To set up this year’s theme ‘A New Reality, we invite you to a join us in a week of prayer and fasting. The week starts with vision Sunday the 5th of February where Lars Bo Olesen will open the theme ‘A New Reality’.

This year’s booklet will be available here on the website from Sunday the 29th of January. In the booklet you can find daily devotions, inspiration for fasting and daily prayer topics. During the week, there will be a daily video devotion that you can find on Facebook or the church’s Youtube channel. This devotion is in Danish.

Throughout the week, we will invite you to daily prayer at 4:30-5:30 p.m. at the church premises on Silkeborgvej 88.