Vi inspirerer mennesker til at opleve Gud og efterligne Jesus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce dignissim aliquet massa.

Curabitur at velit dolor. Proin eget placerat libero, nec tincidunt nulla. Nulla pulvinar erat et dui semper, vitae fringilla nibh tincidunt. Sed interdum facilisis dolor ut varius. Aliquam erat metus, feugiat sed feugiat eget, scelerisque nec nulla. Ut justo purus, ullamcorper sit amet nibh sit amet, porttitor condimentum lectus. In consectetur sapien sit amet nisi feugiat, ultrices blandit velit malesuada. Quisque eleifend eros eget gravida bibendum. Duis et turpis nec metus posuere viverra eu eu quam. Pellentesque facilisis tincidunt nibh, quis ullamcorper metus lobortis at. Curabitur enim tortor, pulvinar lobortis lacinia quis, imperdiet eu risus. Fusce et porta ante. Curabitur mattis sollicitudin ligula.

Lorem ipsum

Det er ikke kun som menneske, man har brug for at stå sammen med nogen af samme overbevisning.

Hver søndag kl. 10.30 afholder vi gudstjenester, hvor alle er velkomne. Uanset om du er kirkevant eller bare er nysgerrig på rytmisk og nutidig kirke.

Gudtjenester

HotSpot

På Hot Spot – både online og i bygningen – har vi samlet forskellige informationer og tilmeldingsmuligheder.
Der er rig mulighed for at være med og bære med på flere områder i kirken.

Gudtjenester

2 dage gratis

Giv dig selv mulighed for at udvikle din fortrolighed med Gud, din identitet, dine relationer og dit potentiale i kirken og samfundet.

Kom og besøg os og se skolen for dig selv! Besøget er alt inklusive, så du behøver ikke bekymre dig om detaljerne.

Næste skridt

Nulla sed justo et odio eleifend feugiat ac in ex. Phasellus sed risus enim. Vivamus dictum lectus nibh, ac fringilla velit sodales in. Sed scelerisque condimentum elit, vitae sodales eros vulputate at. Vivamus lobortis, lacus id ultricies malesuada, nunc arcu porttitor velit, a luctus nunc urna vel quam. Sed vel augue tellus. Proin non purus mattis orci pulvinar ornare.

Tilmeld dig vores

Nyhedsbrev

Jesus viser os Guds kærlighed, og Åbenkirke byder dig velkommen, uanset hvem du er.