KirkeCare – kirke er mere end en bygning

Invitation til introduktions og kursusdag d. 16. september kl. 10.00 – 15.00 i Hedeagerkirken på GL. Kirkevej 31, Herning.

Du har sikkert hørt om Natteravnene, der gør en værdifuld indsats i vores samfund. Men vidste du at kirker også engagerer sig aktivt gennem initiativet “KIRKE CARE”? I tæt samarbejde med SSP, politiet og Natteravnene træder  “KIRKE CARE” til, når byens natteliv har behov.

Dette engagement rækker ud over spillesteder og caféer, det strækker sig også til sociale boligområder og små sidegader. Det særlige ved “KIRKE CARE” er, at det forener forskellige kirkesamfund på tværs. Både Folkekirken, frikirker og frimenigheder går sammen om denne vigtige opgave. Nu tager vi det første skridt med en introduktions- og kursusdag i Herning. Tilmelding er nødvendig.

Læs mere i folderen her