Mission ud fra Åbenkirke – du kan gøre en forskel

Kvindelig fange i et rumænsk fængsel bliver sat fri fra depression og selvmordstanker. I Uganda hjælpes unge mødre, handicappede og unge som er droppet ud af skolen, tilbage i livet. Tema om fællesskab fik netværksgrupper i OpenChurch Ndola til at række ud til hospitaler og børnehjem. Og i øjeblikket har vi Jørn Hyldgaard sendt afsted til Sydøstasien hvor mennesker bliver helbredt, kommer til tro og kirker plantet.

Alt det er vi en del af som Åbenkirke!

Søndag d. 15. oktober havde vi missionssøndag og samlede ind til Åbenkirke Uden Grænser. Der blev samlet lidt over 34.000 kr. ind! TAK for enhver gave, som ikke bare er en økonomisk hjælp men også et udtryk for kærlighed og støtte til alle som er involveret i de forskellige projekter.

Du kan stadig nå at være med! Der er stadig brug for din økonomiske støtte og forbøn.

I Åbenkirke Uden Grænser er vi i øjeblikket involveret i:

• Rumænien, Rescue Foundation, som ledes af Cosmin. Livsforvandlende arbejde blandt sigøjnere og indsatte i fængsler.
  • Zambia, OpenChurch Ndola, som vi plantede i 2018 og som i dag er en sund og voksende kirke med Lene Holliday som ledende præst.
  • Go East, som rummer Jørn Hyldgaards rejsetjeneste i Sydøstasien. Her trænes lokale evangelister, syge bliver helbredt og menigheder plantes.
  • Farming4Life med Jens & Maria Silkjær i spidsen. Arbejde blandt samfundets absolut fattigste. Begyndte som landbrugsprojekt i Uganda, og har siden lavet udviklingsprojekter i en række afrikanske lande, som har løftet 1000vis af mennesker ud af fattigdom.
  • Kampala, Uganda. Nyeste tiltag, gennem nøglemedarbejdere i Farming4Life opstod drømmen om Åbenkirke i Kampala, Ugandas hovedstad, og den rejse har vi involveret os i. Godfrey Musekwa har samlet et team omkring sig og sammen er de ved at tage skridt hen mod at plante en Åbenkirke.

Gaver til Åbenkirke Uden Grænser gives gennem Åbenkirke mærket “mission” eller navnet på det specifikke projekt.