Præsentation af nye medlemmer – Cecilie Jørgensen

– Jeg hedder Cecilie, er 27 år og kommer fra Sjælland. I juni 2023 afsluttede jeg grundforløbet som tømrer, men besluttede mig for at skifte til snedker, og startede derfor på grundforløbet som snedker i august 2023. I min fritid er jeg vild med at gå ture, være sammen med andre og være kreativ, såsom at hækle eller fordybe mig med et puslespil.

-Jeg er frivillig i Åbenkirke, hvor jeg er under oplæring i produktionsteamet. Så pt. er jeg ved at lære hvordan man styrer det der vises på skærmene under gudstjenesterne.

– Andreas Jørgensen er min farbror. Så det er en del år siden, at jeg første gang besøgte Åbenkirke i forbindelse med et familiebesøg i Herning. Efterfølgende har jeg enten sammen med mine forældre og min bror eller alene besøgt kirken flere gange. Jeg begyndte at komme fast i Åbenkirke i oktober 2022, hvilket var ifm. at jeg flyttede til Herning.

– Da jeg flyttede til Herning og begyndte at komme mere regelmæssigt i Åbenkirke, skyldtes det mine tidligere besøg i kirken fra før jeg flyttede til byen. Åbenkirke var også et naturligt valg for mig da jeg havde familie i kirken, og dermed kendte nogle. Efterfølgende var det den “hjemmelighed” som jeg synes Åbenkirke giver, og de folk jeg stille og roligt begyndte at snakke med udover min familie, som gav mig lyst til at blive medlem.

– Jeg har valgt at Åbenkirke skal være min kirke, da jeg har følt mig velkommen og taget godt imod, også inden at jeg flyttede til byen. Derudover kan jeg godt lide den åbenhed og ærlighed, som kirken udstråler og deler med menigheden.