Fundraising i Åbenkirke – hvorfor og hvordan?

Vi drømmer stort i Åbenkirke Herning – vi drømmer om at åbne op for byen, både i Herning Care, Textilen, B&U og Åbenkirke.

Store drømme koster penge, penge som kan indsamles, men de kan også søges gennem fonde, og dem er der mange af, blot vi har de rigtige projekter.

Fundraising kræver fokus, struktur, tid og tålmodighed, derfor har vi nedsat et team, som arbejder målrettet med dette område. Tanya Sørensen er koordinator for teamet, men har et hold af arrangeret frivillige, som brænder for området herunder Dorthe Dyreholt, Dorthe Rie Larsen, Solvita Nielsen, Simon Jørgensen og Chrissy Kristensen. Der er altid plads til dig på teamet, kontakt Tanya på tas@aabenkirke.dk , hvis du vil vide mere.

Teamet koordinerer alle projekter, der søges eksterne midler til, både store som mindre, derved får vi et samlet overblik over projekterne herunder projektansvarlig og ansøgningsansvarlig. Desuden er teamet også ved at skabe et godt overblik over, hvilke fonde, der er relevante herunder søgeramme, beløb, frister m.m., så vi hele tiden kan være på forkant.

Hvis du har et projekt, som skal med i puljen, så kontakt teamet, så får vi sammen søgt de rigtige fonde.