LIFT-workshop for dig

Af Brian Duus Nørgaard

Ved LIFT-24 har du mulighed for at være med i én af fem mulige workshops i kirken. Det sker fredag 15. marts, klokken 15.00 – 17.00.

Emnerne er Gudstjenester & lovsang, Socialt arbejde, Onlinekirke & sociale medier, Børnekirke samt Mission & menighedsplantning.

Med oplæg og dialog vil vi i grupperne spille bold med de gode ideer.

Vi vil dele erfaringer, spørge ind og inspirere hinanden i arbejdsopgaven, vi står i eller måske ønsker at stå i fremover. Du er naturligvis også velkommen til at deltage, hvis du bare synes, at et af emnerne er interessant.

Rundvisning og spisning

Klokken 17.00 kan du koble dig på en lille rundvisning i kirkens lokaler. Denne del er naturligvis mest interessant for de udenbys kursusdeltagere, som endnu ikke har oplevet vores faciliteter.

Klokken 17.30 spiser vi sammen, hænger ud og hygger os.

Du kan tilmelde dig workshopeftermiddagen her

Inde på dette link får du også lidt mere information om indholdet i de fem workshops

Prisen er kr. 75,- for workshop, kaffe og aftensmad. Du betaler på workshopdagen.

Nederst har du navnene på de personer, der er ansvarlige for de fem workshops.

Ansvarlige for de fem workshops

Gudstjenester & lovsang med Simon Jørgensen, præst og Esben Engholm, lovsangspræst.

Socialt arbejde med Jan Jacobsen, leder af Herning Care, Niels-Peter Hedegaard, præst og Dorthe Dyrholt, leder af Herning Cares julehjælp.

Online kirke og sociale medier med Rishiban Rudratheesan, leder af OC Media og Creative Production og Brian Duus Nørgaard, Facebook-kursusholder.

Børnekirken med Chrissy Kristensen, børne- og teenagepræst og Karin Højbjerg, medarbejder i juniorkirken.

Mission og menighedsplantning med Malene Vejnø Andersen, præst og Thomas Christensen, Præst.