Tur til Vietnam – Jørn Hyldgaard

I marts måned var jeg igen i Vietnam og igen blev jeg berørt af at se, hvad Gud gør der. Flere og flere mennesker bliver nået med evangeliet og det er ikke bare et nummer eller et antal, men bagved er der mennesker, som oplever Jesus og har fået
deres liv forvandlet. Lige fra rige til fattige, mennesker i høje stillinger, misbrugere, unge, børn, ældre… ja mennesker i alle aldre.

Jeg har oplevet, at få det vietnamesiske folk og Sydøstasien i det hele taget ind i mit hjerte. En kultur som er så meget anderledes end vores. Jesus er den samme.

Denne gang holdt jeg seminar for evangelister. Til stadighed kommer mennesker for at fortælle mig, at de gerne vil sendes ud til distrikter i området af Sydvietnam. Ikke alle er klar, men antallet vokser. Vær med til at bede for dem og hvis du har mulighed for at støtte en indfødt evangelist, så vil det være fantastisk.

Turen var pakket med seminarer, møder, ledelsesmøder og besøg rundt omkring. Mit mål var at besøge evangelisterne vi har udsendt, de lokale kirker og have samtaler.

Hvis vi mødes rundt omkring i landet, så kom gerne og få en snak.

Har du lyst til, at jeg kommer i din kirke, gruppe eller fællesskab vil jeg selvfølgelig meget gerne det.

Tak for forbøn og støtte.