Få dit livs rejseoplevelse i 2024 – Israel here we come

Denne tur er planlagt før 7. oktober 2023. Siden den dato ser mange ting anderledes ud, og det er naturligvis på det sørgelige bagtæppe af terrorangrebet i Israel, samt den usikkerhed alle rejseplaner er forbundet med, at vi melder nedenstående rejse ud.

Vi vil dog, i tro til at freden og ikke hadet vinder, planlægge at kunne rejse til Israel i september 2024. Hvis freden ikke er kommet til Israel, når tilmeldingerne bliver bindende, vil turen blive udsat. Lige nu er vores ønske at give jer muligheden for at spare op, sætte tiden af i kalenderen, OG give os en uforpligtende tilkendegivelse om interesse i at rejse i Jesu fodspor i 2024 på en menighedstur i samarbejde med Felix Rejser.

Niels-Peter Hedegaard

Rejsen i Jesu fodspor

Åbenkirke Herning arrangerer i 2024 en eksklusiv rejse til Israel sammen med Citykirken i Aarhus. Turen bliver med deltagelse af præster fra de to kirker og er fortrinsvis for kirkegængere fra disse to kirker.

Sæt allerede nu KRYDS i kalenderen 13.-21. september 2024. Der er kun 50 pladser.

Oplevelser kommer du ikke til at mangle, vi skal bl.a. besøge:

• Jerusalem: Oliebjerget, Fadervor Kirken, Getsemane Have, Via Dolorosa, Gravkirken og Gravhaven, Grædemuren
  • Davids by
  • Holocaustmuseet
  • Betlehem bla. Hyrdernes Mark, Fødselskirken
  • Jesu dåbssted
  • Masada
  • Saligprisningernes Bjerg
  • Kapernaum
  • De syv apostles kirke
  • Tabor bjerg
  • Nazareth Village

Prisen er omkring 17.000 DKK/person, inkl. fly, hotel, guidede ture, indgangsbilletter, morgenmad og aftensmad.

Bliv allerede nu skrevet op, det er helt uforpligtende.

Når du skriver dig op, tilkendegiver du alene interesse og et ønske om mere information efterhånden, som det bliver tilgængeligt.

Først i maj, når første betaling skal gennemføres, er tilmeldingen bindende.

Er du interesseret så skriv dig op her.