Vær med på LIFT-dagen 24

Af Brian Duus Nørgaard

Åbenkirke arrangerer igen en LIFT-konference, som afholdes lørdag 16. marts 2024.

’Lev troværdigt og tal med frimodighed om din tro’. Det er emnet, vi vil fordybe os i på LIFT-dagen.

Det er nok en udfordring for mange af os at tale om tro med naboer, kollegaer og familiemedlemmer. For det er slet ikke sikkert, at vi tror på det samme.

Til at hjælpe os godt på vej med vores trossnak, allierer vi os med fire kompetente talere.  Med deres særlige indsigt vil de hver især inspirere os og give inputs til, hvordan vi kan knække nogle af de udfordringer, vi kan have i en samtale om tro.

Dagens fire temaer:

• Hvor meget fylder spørgsmålet om tro i folks liv? Ved Anne Mie Skak, præst, PhD.
  • Hvilke personlige udfordringer kan afholde mig fra at snakke om tro? Ved Lars Bo Olesen, Ledende Præst & Leder af Højskolen Acts Academy.
  • Hvordan skaber jeg en troværdig fortælling om tro? Ved Niels-Peter Hedegaard, præst, MA.
  • Hvordan kommunikerer jeg bedst med andre om tro? Ved Tonny Jacobsen, præst, PhD og formand for Frikirkenet.

Tilmeld dig allerede nu til en skarp pris på 199 kr. Efter 1. februar koster det 249 kr.

Du kan både tilmelde dig og læse mere om de fire temaer på https://www.aabenkirke.dk/lift/

Vær med på en dag, hvor vi skal lytte til gode oplæg, synge sammen, nyde dejligt mad og ellers bare hænge ud med hinanden.